Måndag

Vilket underbart väder det var idag- solsken och det blåste knappt ingenting :)
 
På med ytterkläder på min finaste skatt Embla och halsband på min vackraste vovve och bara ut i solen och njuta! 
 
Idag är det inte vilken dag som helst det är nämligen Emblas 14 månaders dag :D Grattis vår älskade dotter på 14 månaders dagen, du är det finaste som hänt oss<3 Älskar dig mest av allt i all evighet<3
 
 
 
Mot friskis och svettis för ett crosstrainerpass och kära hjärtanes vad otränad jag är, kände efter en stund att jag blev tröttare och tröttare, men envisheten i kroppen steg fram glädjande och jag peppade mig själv att jag skulle ta mig igenom hela passet och det gjorde jag- HEJJA HEJJA!! :) Så efter 55 minuter så kände jag mig supernöjd! :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0