Lydnadsträning!

En tripp till Västerhaninge för ett lydnadsträningspass med min älskade hund blev det ikväll samt med Ida och henne två vovvar :)
Värmde upp Tuva med lite fritt följ som gick underbart bra :) Planen för ikväll var att länka ihop några moment för att se hur hon håller och så. 
Länkade 3 moment och jag kände mig så himla nöjd efter jag var klar, hade en jättebra känsla under alla tre momenten och Tuva var jätte följsam :D Hade tagit med mina vittringspinnar för att eventuellt köra en tävlingsmässig vittring... och det blev även en vittring och lyckan bara steg i kroppen när jag insåg hur jäkla bra det gick med även det momentet!!!!!! :D
 
Miljoner med tack för ikväll min fina vän Ida, du är bäst! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0