Fredagsmys!!!

Idag är det Fredag och det innebär FREDADSMYS!! :-D Då ska det bli massa godis, popcorn och chips- MUMS!
Undra om det är någon bra film också på tv?
 
Igår på träningen så tränade jag nästan alla moment i tvåan utom hopp sitt hopp.
Började med en platsliggning med dem andra hundarna som är med i teamet och Tuva låg stilla hela tiden, sen körde jag lite fritt följ och även det kände jag mig nöjd med, Tuva har en bättre position i sitt fria följ nu och det är verkligen jättekul!
 
Sen var det dags för rutan, jag började med att ställa mig några meter ifrån bara och hon sprang klockrent in i rutan, ökade avståndet med några meter och även då sprang hon med glädje in i rutan! :-D Efter det blev det dags för fjärr och hej vad bra det gick, eller ja ganska bra iallafall, hon har lite svårt för att sätta sig på mitt första kommando men det är bara att öva öva öva....
Tränade även apport med trä och metall, inkallning och en platsliggning med störning.
Platsliggningen med störning gick jättebra, trodde att hon skulle resa sig mer än en gång men det gjorde hon inte! När jag var färdig med det momentet så var jag verkligen jätteglad, är så stolt och glad för min älskade Tuva!!!! :-D
 
Efter träningen blev vi bjudna på mumsigggggg prinsesstårta till prinsessan Vessla som är uppflyttad!!
 
 
 
                                   Fina Vessla!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0