Apportering av Sibyllakorv!

Var tvungen att pröva att göra en apport med Tuva men istället för att ha en apportbock så använde jag mig av en Sibylla korv och jag sa till henne att hon fick sitta fot. När hon gjorde det så hade jag korven i handen och sa kommandot för att ha apporten stilla i munnen nämligen "Ta den" och jag tittade på henne med spänning om hon klarade det och hon klarade det!!! Riktigt häftigt måste jag säga :-D
 
Världens bästa hund Tuva Nilsson Lagerholm! :-D
 
"Snälla Matte kan jag inte få äta korven nu?"
 
"Hoppas matte säger att jag får äta korven snart, jag klarar det snart inte längre!!!"

Kommentarer
Postat av: Lillemor, din vän i nöden

Haha ååhh va fin hon är Anna! De har du gjort bra :)

2012-09-20 @ 07:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0