Myskväll!

Ikväll har vi varit hemma hos Soli och Arne och mumsat på hemmagjord lasange och det var riktigt goooottt!! :-D Efter det blev det chokladmouse och de ni det smakade finfint!

Sen tog vi en liten promenix med dem två röda skatterna :-)

Min lilla Tuva är ju fortfarnade en liten valp, men tänkte att jag skulle behöva lite tips och råd på hur jag kan försöka träna henne att gå någorlunda fint i koppel :-) Har ni några förslag så får ni mer än gääärrnna säga till :-)


En trött Tuva efter en lång dag av roliga saker!


Jag beställde ett superduper fint halsband till Tuva från Emma Löfstedt :-D Hon är riktigt grym på att göra halsband selar, ja ALLT! :-D Gå in och kolla hennes blogg och även hennes hemsida där man kan beställa halsband :-D
Tack Emma för det fina halsbandet! Jag skickar snart fler beställningar till lilla Tuva!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh! Sicken söt prinsessa hon blev! :D

2011-10-28 @ 06:08:03
URL: http://emmalofstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0