Skåne

Det är så otroligt underbart att vara i Skåne! :D Igår när vi körde ner så ju närmre vi kom Skåne ju mer vår blev det vilket är fantastiskt. När vi kom fram igår så bjöd Pappa och Farmor på semlor, så då mumsade jag, Ammy , Daniel, Pappa och Farmor på goda semlor och drack gott kaffe till :D

Känner mig verkligen tjatig med denna hund som jag och min sambo ska köpa men jag längtar massvis!! Jag pratade med en uppfödare igår och parningen hade lyckats en gång så jag hoppas att det lyckas en gång till för då är det större chans att det blir små valpar! Jag har hittat två helt underbart söta matskålar som vi ska ha till vår blivande valp, dem är bruna med svarta tassar på- jättegulliga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0