Språning!

Ikväll har vi varit och tränat och spåra med vår lilla skatt :-) Vi åkte till Tyresta, för där finns både grusväg, asfaltväg och skog såklart :-)
Daniel höll i Tuva under tiden jag la ut frolic på grusvägen och drog frolic där Tuva skulle spåra, sen var det dags att se om lillsnuttan skulle fixa detta!
Jag började med att visa att första frolicstället var intressant genom att kraffsa i gruset, sen för att Tuva skulle förstå vad det handlade om så visade jag henne lite då och då.. Och det gick ganska bra, hon hade nosen nere i marken hela tiden och nosade ordentligt :-) Det var rikitgt roligt faktiskt :-D


Då var det dags att spåra!


Visar var hon ska nosa.. Och tillslut kom hon i mål med massa frolic! :-)

Sen var jag bara tvungen när vi ändå var ute, att även träna lite fot, rulla runt och sitta fint!








Ni är underbara!<3




Kommentarer
Postat av: Malin

Roligt att se henne!! Så stor hon har blivit!!!

Allt verkar gå som en dans för er!! Vad roligt!!!



Hoppas vi ses snart!!



Kram

2011-08-22 @ 21:30:49
Postat av: Emma

Åh vad roligt att se! Jag lyckas inte med det där att "sitta fint". Tror han är för heffig, haha! Neee dåå. Vi ska allt fixa det! :D



Längtar så tills vi kan träna ihop!

Och jag ser att du har glasögon! VILKET sammanträffande! :D Det har jag också ;)

2011-08-22 @ 21:51:18
URL: http://emmalofstedt.blogg.se/
Postat av: shaaijen

stor hon blivit :)

2011-08-24 @ 22:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0