Tokiga kläder

Ikväll har älsklingen, jag och Soli varit och tränat :-) Kläderna från Ellos kom idag så när vi kom hem från träningen så prövade jag dem. Men det var inte riktigt som jag tänkt mig :P Jackan som jag beställde var det rea på och den kostade 29 kronor, vilket var enomrt billigt!! Men när jag tog på mig den såg den verkligen fantastiskt hemsk ut på mig :P Hahahahahahahah, Soli, Daniel och jag skrattade underbart mycket! Sen hittade jag två jättesnygga tröjor till älsklingen som jag trodde skulle sitta riktigt snyggt på honom, men dem tröjorna såg något stora ut :P

Nu sitter vi häri soffan och slappar och snart ska vi göra en matlista för morgondagens storhandling :D


Fyndjackan från Ellos som tyvärr blir en returvara :P




Här är tröjan som var lite stor :P

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Mamma Ewa

Ja så det kan bli...lite lotteri att skicka efter...men ganska kul med ett paket! Kram på er! Mamma

2010-03-12 @ 10:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0