Mässa :-)

Båtmässan och vildmarksmässan som vi var på idag var mycket trevlig :-) Man svimmade nästan så STORA båtar dem hade där asså :P Vi skrev i två tävlingar, den ena tävlingen var att man kunde vinna friluftssaker för 14.000 kronor och den andra tävlingen var att man kunde vinna ett tält :-) Så nu får vi hålla tummmar och tår på att vi vinner :D Min älskling köpte en bok om kajakpaddling :-)
Efter mässan så hjälpte Daniel en kompis att blestra :P Då åkte jag en sväng till Haninge centrum och inversterade fyra handukar från Hemtex (två vita och två med vitt och blått), present till Johannes och Alma och ett par svarta spetstrosor från Gina tricot :-)

Snart ska vi åka till några kompisar och äta middag, umgås och titta på melodifestivalen :D
Jag undrar så vem det är som vinner finalen ikväll :-) Jag hejar på den som vinner!! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0