Fredagskaka

Förra fredagen när jag slutade från jobbet så köpte jag vars en god kaka till mig och älsklingen som vi hade sen på kvällen och då bestämde jag att vi ska ha det som tradition- en fredagskaka :-) Och kvällens kaka blev chokladmazarin med mint ovanpå :D

Imorse när Daniel skulle gå till bilen och jag till bussen så gjorde jag värsta vurpan :P Det borde ha sett enormt roligt ut! Det blev liksom en sidvurpa :P
Imorgon ska vi på båtmässa och vildmarksmässa i Älvjö och det ska bli spännande :-)

Hittade en gammal rolig bild från när jag och älsklingen var och storhandlade på IKEA :D


Här är chokladmazarinen


Här är från IKEA handlingen

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: SOL

Jag vill med shoppa på ikea :D Snart så!!

2010-05-20 @ 21:27:46
URL: http://fotoavoss.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0