Helgen :D

Halloj!

Det var typ tusen år sen jag bloggade :P Min kära syster tyckte att hon hade väntat länge nu på ett inlägg så då får man ju lyda hennes order ;) I helgen var jag och min älskling nere i Skåne :D På fredagkvällen så va vi på studentfest hos Henrik och det var riktigt roligt! På lördagen hjälpte vi pappa och Lena och släppa ut kor och det var inte det lättaste, för vissa av korna ville inte aom vi ville :P Men efter många timmars jobb så var alla tillslut ute :-) På kvällen grillade vi korv och det var smakens, sen åkte jag, min älskling och pappa ner till Tollarp och köpte godis :D I söndags blev vi bjudna på mat hos farmor :-) Så det var en riktigt underbart mysig och jätterolig helg :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0