Årets första dopp!! :D

Hej allihopa :-)

Idag efter jobbet åkte jag och  min älskling direkt mot hmm... jag kommer inte riktigt ihåg vad det heter, men vi skulle iallafall köpa en utombordare som vi hittat på blocket. efter en halvtimme så låg utombordaren i vår Polooooo!!!! :D Den var i jättefint skick och fungerar alldeles utmärkt.
Vi körde den slappa stilen ikväll med maträtt, så det blev Mac Donalds, men det var jättemumsigt!

När vi kom hem bytte vi om till badkläder och stack ivög och tog oss ett dopp i det blå :D Det var inte den värsta hettan i vattnet om man säger så :P Snarare iskall kyla ;) Men både jag och min älskling doppade oss en gång och sen åkte vi till Soli och Arne och blev bjudna på kakor och läsk :-)

Nu är det sovdags!

God natt!


Min fina älskling efter doppet :-)


Jag efter doppet :-)

Kommentarer
Postat av: shaaijen

..med ny fin bikini :)

2010-06-29 @ 17:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0