Kära syster <3

efter vi hade hämtat min kära syster på centralen så åkte vi och lämnade min älskling hos en kompis för dem skulle ut och fiska :-) Jag och Ammy åkte vidare till Mac donalds och satt där och mumsade i oss goooodddaa hamburgare :-) efter det blev det hemfärd mot hemmet och då slappade vi lite sen åkte vi och shoppade på Haninge centrum :-)

Nu sitter jag, min älskling och syster yster här och nu är det dags för hämtning av pizza!!!! :D Sen är det dags att åka mot badsjön :D

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Mamma Ewa

Jamen det låter ju mysigt...Ha fortsatt härliga dagar...Nu ska jag o Alma till Emma...Alma ska bli fin...Kram gumman! Mamma

2010-07-15 @ 14:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0