Fika, skor och jobb

Tjingeling allihopa :-)

Ikväll har jag och Daniel varit hos Daniels morfar :-) Vi köpte med oss goda vaniljbullar, när vi kom dit så hade han gjort chokladpudding och lagt upp i fina skålar :D När vi skulle börja att äta vaniljbullarna så fick vi reda på att det var hans favoritbulle :-) Det har varit jättemysigt att vara hos honom ikväll :-)

Kvällsmaten ikväll var en alldeles utsökt omelett al la skinka och soltorkade tomater och den som gjorde den fantastiskt goda maträtten är min älfling:D:D<3

Innan på dagen har jag jobbat på mitt nya jobb :D

Förresten jag har glömt att skriva, första gången när jag och Daniel var och shoppade tillsammans så hittade jag ett par helt fantastiskt vackra och underbara skor :D Ett par svarta adidas skor med guldkant. Sen varje gång när jag varit och shoppat har jag sett dem skorna men jag har tyckt att dem var för dyra att inverstera (a) Men på alla hjärtans dag hände värsta underbara händelsen......jag fick skorna av älsklingen!!!!!!:D:D:D:D:D:D:D<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0