Min pojkvän, sambo, förlovningskille, älskling= världens finaste<3





Idag efter jobbet åkte jag och min heta snygging till Haninge centrumn för att köpa linsvätska och då tog vi en snabb sväng inom gina tricot :-) Och gissa vad jag köpte...?? :D Ett par skinnleggings och dem är jättesnygga :D Wiii :D

Sen blev det en sväng till Maxi för att handla mat för en vecka och shit vad folk där var alltså :P Men vi fick tag på allt som vi behöver så det var bra :-)

Vi har hittat tre nya recept som vi ska pröva i veckan:

* Lättlagad köttfärssoppa
* Het fläskfile i kokosmjölk med citron och zucchini och ris
* Örtig spaghetti med tomatsås och fetaost

Alla recepten är hittade på Tasteline :-)




åå, vad snygg min pojkvän är<3<3<3<3 Älskar dig mest<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0