Klädkammaren påfylld

Ikväll har jag och min älskling planterat blommor på balkongen, så nu är det verkligen vår! :D

Jag skickade efter en helt underbart fin klänning från Halens och sen igår var jag och shoppade en gul blus från Vero Moda med ett svart skärp till :D När jag gick in på HM så hittade jag en jättejättesnygg shortsdress (en svart vit rutig) men tyvärr så fanns det inte min storlek :( Så om någon hittar en svart vit rutig shortsdress på HM i storlek 36 så kan ni hojta till :D


Klännngen från Halens


Detta är från Vero Moda



I helgen när jag och Ammy bakade så fick jag ett riktigt fint kort på mina kära syskon Ammy och Johannes :-)

Ni är underbara!

Kommentarer
Postat av: Sis!

Jahaja den var ju söt den bilden (y);P

2010-04-29 @ 23:00:32
Postat av: SOL

Älskar klänningen!!

2010-05-20 @ 21:28:47
URL: http://fotoavoss.blogspot.com
Postat av: Syster igen!

Hallååååååå!! Dax att uppdatera nu kanske efter sådär en månads väntan? :D

2010-06-01 @ 18:24:58
URL: http://ammynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0