Wiiiiieeee :D

Jag fick ett sms från Telenor att min mobil har kommit :D Så jag ska hämta den sen idag.
Nu på förmiddagen så har jag varit hos optikern och kollat så mina ögon kan ha de nya linserna som jag fått, och det såg väldigt bra ut. När jag var klar där så såg jag en så otroligt vacker klocka som jag bara inte kunde motstå att shoppa, så det blev en klocka inversterat idag :D
Sen var jag inne på Kicks och kollade efter ny foundation (för min är slut), så jag kom även hem med en foundation :-)

Påvägen hem så ringde Julia :D wii, vad roligt det var att prata med henne, vi hade så mycket att säga till varandra :-) Vi måste verkligen snart ses alltså, jag saknar dig gumman!


Här är min nya klocka


En mycket bra foundation!

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: kiwi

så snygg klockan är :D Och JAA, Jag saknar dig massor <3

2009-11-06 @ 14:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0