Vilken eftermiddag...

Då var det äntligen fredag :-) Idag har jag varit och shoppat lite små julklappar till Daniels paketkalender :-) När Daniel och Arne åkte till lägenheten så åkte jag, Soli och MAlva och shoppade lite mat. Påvägen upp till Soli och Arnes hus upptäckte vi något som vi inte ville upptäcka...-nämligen byggarbetarna var fortfarande kvar. Då tänkte jag och Soli att vi kunde köra en liten sväng med bilen så hade dem säkert åkt sen, men inte.. När vi kom efter vår runda så avr dem kvar.. Då körde vi en runda till och vad tror ni vi så när vi kom tillbaka-byggarbetarna kvar... Sen efter tredje gången så kunde dem ju ändå inte vara kvar, men det var dem. Sen när vi körde en fjärde runda och tillbaka hem igen så...var dem kvar, så då orkade vi inte fler rundor- både jag och Soli kände att vi behövde utföra ett ärende :P Och nu sitter vi här vid varsin dator och tar det lungt...

Ikväll blir det Thai och pizza :-)

Nu längtar både jag och Soli efter att dem åker så man kan få uträtta sitt ärende utan att man ska sitta därinne och vara stressad över att dem står utanför :P



Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0