Förlovning<3

Åååååå, detta har verkligen varit världens bästa dag<3 Idag så började dagen att jag och Daniel gick upp och åt frukost, sen gjorde vi oss iordning för att åka någonstans som jag inte visste var :-) Daniel hade planerat en överraskning var vi skulle förlova oss<3 Vi åkte till ett hav och där sa Daniel att vi skulle åka buss till det ställe vi skulle till (där fanns busshållplats vid det havet). Jag trodde på vad Daniel sa så vi satt där och väntade på bussen.. Men då helt plötsligt så dyker en stor båt upp vid havskanten- Daniel sa "då går vi ut". Mina tankar som hade trott att vi skulle åka buss blev istället till fantastiska båtupplevelser :D Den båten gick ut till Utö, det var verkligen en helt underbart mysig och jättevacker ö, det var så romatiskt(a)
Där gick vi till gruvan och kvarnen och det var så enormt mysigt, det regnade men det var lika mysigt för det för min finaste gick vid min sida<3
Sen hade Daniel planerat ännu mer(a) Han hade bokat bord på världens mysigaste och finaste värdshus/resturang :-) 
När vi hade ätit varmrätten så tog Daniel fram...asken med ringarna(a) Daniel satte ringen på mitt ringfinger och jag satte det på hans(a) Kära nån, älskling jag har säkert sagt detta miljoner med gånger men du är verkligen det finaste och bästa för mig<3 Du är så romatisk hela tiden så man blir nästan tårögd(a)<3 Mina ögon började att fyllas sakta med glädjetårar och förälskadetårar när vi hade ringarna på våra fingrar..
Tack älskling för en helt fantastiskt mysig och underbar dag<3 Jag är så förälskad i dig att jag inte kan hitta ord för det<3

Jag älskar dig mest av allt i hela universum min finaste Daniel Lagerholm<3 / Din Anna







 

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Mamma Ewa

Jag är så glad för er skull! Och tack för en liten stund med er idag söndag...Så fint ni får i er lägenhet. Och jätte kul att få titta in på Lagerhoms företag tyckte vi (alltså Johnny o jag)

Kram på dej gumman (massor) från mej o Johnny. Så dela med dej av kramarna till Daniel :)

2009-11-15 @ 22:11:47
Postat av: din bästis, kiwi

Åh Gud anna, vad fint ! Är så glad för din skull <3

2009-11-16 @ 22:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0