Stackars Ammy...

Hejsan Svejsan =)
Idag har vi varit hos Nelly (vår kusin) och firat henne för hon har konfimerats. Vi fick mycket god mat och efterrätt =)

Jag tycker så synd om min syster Ammy just nu... Hon känner sig inte helt på topp och det kan jag förstå.. Det är en kille som varit riktigt taskig mot henne-namnet på honom är svinet!!
Så snäll, omtänksam, ärlig, underbar, fin och trevlig Ammy är , då ska ingen göra henne något dumt!!!!
Aaarrrrrr!!! Jag är så fruktansvärt arg att han gjort så mot Ammy!!!!!

Ikväll ska jag , Ammy, Nelly och Emma på bio- vi ska se Harry Potter =) Så då får hon annat att tänka på!

Ammy, du ska veta att jag alltid finns för dig!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0