Tävling!

Var nervös när jag vaknade idag för jag skulle nämligen tävla lydnadsklass 2 på Haninge Bk idag!!!! Andades djupt och försökte tänka att det faktiskt inte hjälper att stressa upp sig och vara nervös, det går ju bara över till hunden vilket resulterar att tävlingen går mot det sämre! Det började med platsliggningen och efter 3 låååånga minuter så fick vi äntligen återgå till hunden och då tänkte jag "JAAAAAAA, hon har klarat platsliggningen, då kan jag känna mig lite lugnare..."
Sen var det dags för alla andra moment i 2:an och jag känner mig jättenöjd med allting, ska dock finslipas på vissa moment men jag är som sagt superduperglad!!!!!!
Efter en god stund så var det dags för prisutdelning och det visade sig att jag hade kommit första plats med en första placering i klassen och gissa om jag var glad!!!!
Är med i världens bästa träningsgrupp- nämligen Team Ego Dog´s och utan er hade jag aldrig varit så långt i min träning med Tuva! Tack för all hjälp jag får av er, är så enormt tacksam<3
 
Världens lyckligaste matte<3
 
Tuva säger: "Matte vi klarade det!!! :-D"
 
Solhatten på, för nu är våren här!! :-D

Kommentarer
Postat av: soli dahlgren

Världens goaste lilla tjej så gullig i sin nya solhatt.

Stolt Farmor

2013-04-21 @ 09:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0