Dags att starta upp bloggen igen!

Nu var det verkligen evigheter sen jag bloggade så nu är det verkligen på tiden att börja igen :-)
 
I söndags hände det verkligen något riktigt stort för lilla mig och min älskade hund! Jag åkter iväg till Haninge bk för att tävla för andra gången i lydnadsklass 1... Nervositeten var enorm inom mig, men tänkte att "Kom igen Anna det blir som det blir" och jag försökte intala mig det hela tiden, men jag kan säga att det var inte lätt :-)
 
Fick starta som sista ekipaget av alla hundar nämligen nummer 11, men ni ska veta att det har verkligen blivit mitt lyckonummer!! :-D

Det som jag oroade mig för var att Tuva skulle komma och sätta sig hos sin matte vid platsliggningen, men det gjorde hon inte!!!!! Men som vi kämpat med den platsliggningen så ska den väl sitta någongång och det gjorde den :-D Efter platsliggningen kände jag mig lugnare och hjärtat slog några slag lugnare nu... Underbart!
 
Sen var det dags för fria följet, ställande under gång, läggande under gång, inkallning, apport och hopp över hinder och allt gick så himla bra så när det var dags för prisutdelning så visade sig att jag vann första pris och första placering av alla hundar!!!!!! :-D :-D JAg var så glad så det var obeskrivligt!!!!
 
Hela min kropp fylldes av glädje, lycka och bara massa skratt när jag hörde att jag vann hela klassen!!!!! :-D
 
Tänk att jag och Tuva verkligen klarade det som jag strävat efter sååå länge! :-D
 
En lycklig Anna med sin bästaste hund Tuva <3

Kommentarer
Postat av: Julia :)

Shit, vad kul Anna, grattis till dig och tuva !! :D

2012-09-13 @ 20:59:01
Postat av: alma

Grattis! i efter hand

2012-09-15 @ 18:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0