Jobb :D

Idag har vi varit i lägenheten och renoverat sen har jag jobbat på Name it :D Det är verkligen en jättroligt jobb, jippi :D
Man trivs så enormt bra där! För några dagar sen var jag och min underbara Daniel och handlade lite till lägenheten =) Vi köpte en väggklocka som vi ska ha i köket, en beige tvålpump och en tandborstburk i samma färg- detta köpte vi på Lagerhaus. När vi åkte i rulltrappan så fick jag syn på en fantatsiskt skojig sak nämligen....en pakatejulkalader :D Och då var jag bara tvungen att inverstera en sådan till Daniel. Så nu ska jag snart börja hitta lite fina saker som man kan lägga i alla små fickor i kalendern ;)


Här är kalendern.

Ha det bra allihopa!


Kommentarer
Postat av: kiwi

aw, vad sött av dig :D

2009-11-06 @ 14:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0