Kvällen

Ikväll följde Maria med mig hem från jobbet och ska sova här till imorgon. När vi kom till Hörby så gick vi en runda i Hörby för det var kulturkalaset =) Sen började vi gå mot bilen och vad händer när vi ska starta bilen...??? Jo, den gick inte att starta!!! Panik!!!! Då kom där två snälla människor och skulle hjälpa oss, sen kom där ännu fler som hjälpte oss =) Det var verkligen tur att dem kom för vad skulle vi annars gjort? Jag menar jag och Maria kan ingenting om bilar :P När vi tillslut var hemma så tittade jag, Maria och min syster Ammy på film och krängde godis och jordnöttsringar och drack coca cola till =)  Maria, du är en riktigt go vän. Jag är verkligen glad att jag är vän med dig <3

Nu är det dags att gå och lägga sig =)

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0