Dagens träning

Tränade på de övningar vi gjorde igår och det gick jättebra, men såklart gick det ännu lite bättre när vi var på kursen igår, men det var ju för att jag hade den bästa tränaren Emma Willblad i närheten :-D


Jag är så glad för Tuva har börjat förstå vad ordet "HOPP O LEK" betyder och hon bryr sig inte alls om "braaaa och duktiggg" och det är ju riktigt bra! :-D Idag när jag tränade med henne och jag skulle träna henen till att bli ännu bättre på ordet "HOPP O LEK" så när jag sa ordet så lyfte hon på öronen och försökte säga till mig att "matte, jag förstår vad du säger nu, kan vi inte fortsätta nästa övning nu?"

Nu ska jag träna lite till med min prinsessa innan det är dags att sova!


"Matte jag vill träna nu!!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0