Bästaste Julia!

I eftermiddag åkte vi till Ystad för att träffa underbaraste Julia <3 Skratta så mycket som jag gör med dig gumman gör jag inte med någon annan, du är den finaste vännen för mig och det är för evigt!

Bästaste vän, kommer du ihåg "Ingalill" ? "Ska vi gå till Preem"? "Kan du öppna kiosken Ingalill"? "Vi måste gå och sätta oss vid bänken utanför lektionssalen" detta sades 45 min innan lektionen började! Hahahahaha!! Med dig får jag skratta så jag gråter, med dig kan jag vara mig själv, med dig kan jag känna mig så jäkla trygg för du är den vännen som är närmast mitt hjärta<3

Det gick inte lägga in bilder på bloggen nu när vi sitter i bilen. Bilder kommer inom kort!


Kommentarer
Postat av: shaaijen

aw, blir så glad av att läsa det du skriver om mig <3 fan, vad jag saknar dig nu! :*

2011-03-07 @ 14:32:51
Postat av: shaaijen

aw, blir så glad att läsa det du skriver om mig..<3 f'n, vad jag saknar díg nu! :*

2011-03-07 @ 14:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0