Vår underbara Tuva är hos oss! :D

För er som inte vet så hämtade jag och min sambo en liten tollarvalp i lördags hos Marie (kenneln heter Blazing Fowlers) :D Och jag säger bara en sak LYCKLIGAST!!!! :D Detta är verkligen det bästa som hänt oss! :D I kullen heter hon Blazing Fowlers Cirkus Prinsessa och vi kallar henne för Tuva. Hon är så enormt social och underbart gullig vår lilla Tuva! Vi är så facinerande över att Tuva har börjat säga ifrån när hon behöver kissa eller bajsa :-) Hon gnäller ganska väldigt mycket då :P Ååååå jag är så himla lycklig för vår Tuva!! :D :D



Här är jag och vår bästaste och finaste Tuva<3


Mina två älsklingar :-)


Sötaste hunden Tuva<3


Tuva är och hälsar på bästaste husse på jobbet idag :D


Underbaraste Tuva och matte :D


Idag var jag och Tuva i skogen och hon fick springa löst och hon var så glad så svansen viftade supersnabbt hela tiden och hon hoppade och skuttade och var så lycklig och matte var dubbelt så lycklig :D



Kommentarer
Postat av: shaaijen

oh, vad söt hon är!

2011-07-04 @ 22:53:23
Postat av: Emma

Söta lilla Tuva! :D

2011-07-05 @ 10:54:43
URL: http://emmalofstedt.blogg.se/
Postat av: syslan (Alma)

hej min älskade syster Anna kan inte jag få lilla tuva hon är helt underbar vilket mirakel att det finns någon som är så sött är hos m,n,m = mormor och morfar.ses snart älskar dig hälsa Tuva och Daniel 5/7

2011-07-05 @ 14:39:46
URL: http://fotoalma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0