Valjebesök :D

Igår var vi en heldag hos två helt underbara människor- nämligen Emma & Alexander, deras ljuvliga Vegas, gulle Melker och deras coola katter :D Det var jättemysigt och superduper roligt att träffa dem!! Jag längtar redan tills nästa gång vi ska träffa dem! När vi kom dit på morgonen så direkt som Tuva såg Vegas så blev hon alldeles till sig så direkt när jag släppte ner Tuva så började hon och Vegas och busa direkt!!! :D Det var så himla gulligt och se när dem busade :-) Sen kom Marie Kinder vår härliga uppfödare och hälsade på dem små vilddjuren, då bjöd Emma på fantastisk rabarberpaj och då menar jag verkligen fantastisk!! :-)
På eftermiddagen så åkte Daniel, jag, Emma och Alexander ner till en mysig strand och där badade vi med hundarna, och det gick faktiskt riktigt bra för både Vegas och Tuva, deras simtag var så jäkla gulliga, mycket plask :D


Vilka duktiga små vovvar som sitter fint och gulle Melker ligger ner och chillar ;-)


Mumsig rabarberpaj med vaniljsås och vaniljglass!! Mummmss!


Vegas till vänster och tuva till höger<3 Älskar denna bilden<3


Emma och Vegas :-)


Brottningsmatch ;-)


Tack för en jättemysig dag! Ni hade det verkligen otroligt fint i ert hus, det var så enormt hemtrevligt och ja- jag kan inte förklara med ord så fint hade ni det :D Jag och Daniel önska att vi bodde granne med er så vi kunde ses varje dag!


Emma och jag :-) Det är verkligen häftigt, man kan tro att vi är tvillingar för vi har samma intresse, tycker likadant om det mesta och sen har Alle och Daniel fått för sig att vi är typ ganska väldigt lika till utseendet :-) Superhäftigt faktiskt! :D


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh det var så roligt att ha er här! Längtar redan till nästa gång :)



Och superfina bilder! Jag nallade några av dina bilder och sparade dom, hoppas det är ok :)

Jag skickar mitt minneskort till dig på måndag så får du det i veckan :D

2011-07-23 @ 19:50:09
URL: http://emmalofstedt.blogg.se/
Postat av: shaaijen

superfin bild på vovvarna när de är blöta och sitter på stranden!

2011-07-26 @ 16:43:09
Postat av: Alma

vilka sötnosar

2011-07-28 @ 18:44:16
URL: http://fotoalma.blogg.se/
Postat av: Tuss

Fin header och vilka söta hundar! :)

2011-07-28 @ 19:42:47
URL: http://tuzzanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0