Miniresa :-)

Då har vi fått åka båt för andra gången i år och det är verkligen en enorm lycka :D Och Tuva var precis lika duktig igår och idag :D Båtresan bar av igår mitt på dagen och det var jättemysigt, när vi kom fram till en ö som heter fjärdlångsön då promenerade vi med hundarna och tuva var verkligen jätteduktig, blir så imponerad av henne! Vi tränade att ha henne löst och nästan varje gång när vi kallade på henne då kom hon :D Sen tränade vi vår lilla prinsessa att jag gick iväg så höll Daniel kvar Tuva, sen kallade jag på Tuva och då kom hon springande och fick jääätttemycket beröm med godis och bus!! :D :D
På kvällen igår åt vi Tacos! Mums!! Sen hade vi lite myskväll me kex och god ost :-)

Igår fick även Tuva testa på att bada, och hon var lite försiktig med det, men några simtag tog hon och shit vad söt hon var när hon simmade :D Man smälte ju nästan undan så söt hon var :-)
När vi satte oss i bilen påväg hem innan så somande hon sött i mitt knä :-)


Lilla Tuva ser frågande på Matte


Tuva sötnos :-)


"Jaha Matte och Husse, då ska jag väl pröva att simma lite, men det får ni inte ta kort på ;-)"


Du är finast för mig och det kommer du vara för evigt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0