Stora tjejen!

Tuva blir bara större och större, vi vägde henne för två dagar sen och då vägde hon 6,5 kg! :-D Hon börjar bli stora tjejen nu! :-) I torsdags fick hon sitt vaccin och det gick toppenbra! Vetrinären som vi hade på haninge djurklinik var jättebra och Tuva brydde sig inte alls att hon fick en spruta :-) Hon vifftade glatt på svansen :-) JAg och min älskling är så otroligt stolta över vår lilla Tuva, hon är så duktig :-)

Jag har börjat lära henne att hon sitter extra fint ;-) Hon sitter på sina bakben och har sina framben uppåt, shit vilken dålig förklaring :P Haha! Men jag hoppas ni förstår :-) Och det går ganska bra, sen kan hon rulla runt med lite putt :-)


Tuva sitter fint :-)


Min underbara syster Alma var och hälsade på i förra veckan och det var jättemysigt och megarolgigt :-D Här är vi ute med båten och Alma ska ta sig ett dopp, men som ni ser på bilden så var det ganska kallt :-P


Finaste Alma gör en konst i det kalllllaa vattnet :-)


Min älskling och min underbara syster är ute och fiskar, men dem fick inget napp :P


Lyckliga Alma simmar i fulla drag :-D <3


Hmm... ser inte så gott ut :-P

Längtar tills du kommer Alma busunge :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0