Sagolik båt och god mat

Igårkväll fick min älskling, jag och lilla Tuva äran att åka med i Soli och Arnes nya båt :D Och kära nån vad vacker den var!! Det var så himla mysigt att åka med den, jag skulle kunna åka hur länge som helst! :D Hela min kropp spratt av lycka, glädje och kärlek<3 Åååå vad underbart det var!! :D
Innan båtturen bjöd daniels underbara föräldrar på god mat på en resturang vid Karlslunds Marina och mumsi vad gott det var!! Det var Tuvas första resturang besök och faktiskt så gick det jättebra! :D I början var hon lite stökig, men det hör till, men sen låg hon ner och tuggade ben tillsammans med fina Malva :-)

När vi skulle åka båten så njööött Tuva i fulla drag hon tyckte det var jättemysigt så hon somnade :-)
Här kommer lite bilder på gårdagen :-)


Mina älsklingar njöt av båtturen till miljonen :-)


Dem är ju för söta tillsammans :-)


"Hallå Malva, vad ska vi göra för bus"


"Matte, nu ligger jag fint"


Fantastiska Arne :-) Jag är så enormt stolt över er kolofantastiskt vackra båt! :-)<3


Haha lilla jag :-)


Jag älskar dig min eviga kärlek Daniel Lagerholm<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0