Hund

Nu är det inte många dagar kvar tills vi åker till Skåne och det ska bli så enormt roligt :D:D


Lite nyheter:

Nu till sommaren ska jag och min underbara sambo skaffa en liten vovve valp :-) Och det ska bli så himla roligggt!! Jag längtar jättemycket! Hundrasen som det blir är en Nova Scotia Duck Tolling Retriever kallas även tollare. Varför vi valt den är för vi känner att den passar väldigt bra in på mina och Daniels egenskaper. En tollare tycker om att vara ute mycket och busa, leka och apportera. Sen är den väldigt lättlärd vilket är bra :-) Det som är dens största egenskap är att den gillar jakt, vilket är perfekt nu när min Daniel ska ta jägarexamen till sommaren. En egenskap som är den bästaste är att den är så otroligt gullig, fin och söt :D
Det kommer bli en tik för vår del så har ni några förslag på namn få ni gärna kommentera lite roliga namn :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0