Min underbara tuva<3

Idag när jag fortsatte träningen av fot med Tuva så gick det ännu bättre än sist :-D När jag stannade så stannade hon också!! Sen sa jag "sitt och ligg när vi stannade upp" och då gjorde hon det! :-) Jag är så himla lycklig att vi har Tuva!!<3
Sen idag var det dags för kloklippning och när vi har klippt hennes klor tidigare så har både jag och Daniel hjälps åt, men idag så tänkte jag, nä nu ska jag försöka göra det själv. Och jag la henne på rygg, hade massa frolic och hon låg helt stilla!!!! Jag kan inte fatta!! Det var jättehäftigt!! Och hon var så rolig för när jag skulle klippa en klo, då tittade hon bort och sen tittade hon på mig när det var gjort för då fick hon en godis, och så höll vi på tills vi var färdiga, sen blev det massa bus med henne :-D

Ååå jag är så stolt över vår Tuva!!<3

Nu är det inte långt kvar tills valpkursen börjar!! :-D Endast 2 veckor och 5 dagar kvar :-)



Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vad roligt!!

Har hon blivit något större? :D

Jag tycker Vegas har blivit jätte långbent! :D Haha!

2011-08-13 @ 13:09:03
URL: http://emmalofstedt.blogg.se/
Postat av: emma

2011-08-20 @ 18:34:12
URL: http://emmalofstedt.blogg.se/
Postat av: emma

Ooooj dåå! Det var jag som publicerade ett tomt inlägg, haha! Typiskt mig :D



Jaa det ska bli superkul att äntligen komma igång med någon kurs ;)

Vi ska till kroatien med jobbet, konferans, 4 dagar. Ska bli så härligt, men usch vad jag kommer sakna hundarna! Haha! Och Alle förståss ;D

2011-08-20 @ 18:36:18
URL: http://emmalofstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0