Sarah & Jay :-)

I fredags kom Sarah och Jay till oss och då gick vi ut och åt suchi på ett jättemysigt ställe inne i stan :-) Det var första gången som jag smakade det och det var ganska gott :P Det är en speciell smak men jag tror att nästa gång när jag äter det så kommer det vara godare. Efterrätten var helt utsökt! Det var creme brollé och det var riktigt gott! När vi kom hem tittade vi på tv åt godis, chips och popcorn och hade det jättemysigt :-)
Igår blev det en färd med båten ut på en ö där fiskade vi grillade och chillade. Desvärre ville inte fiskarna bli någon mat så dem nappade inte på kroken :P
Men Sarah och jag grillade hamburgare och kokte makaroner till våra killar :-) Maten igårkväll blev mer exklusiv än hamburgaren, hjortgryta med ris och grönsaker och sen var vi ju tvugna att pröva göra creme brollé så Sarah och Jay gjorde en jättegod sådan och karameliserade ovanpå och det smakade precis som på resturangen fast ännu godare ;)


Idag blir det klättring och middag hemma hos Soli och Arne :-)


Det har varit en helt underbart mysig och jätterolig helg med med min älskling, Sarah och Jay :D:D:D:D


Sarah & Jay and little Kajsa :-)


Daniel och Jay med kanaliseringsmaskinen :-)


Testninng av gasbrännaren med socker, oliv, godisbit och fetaost :P


Alla tittar spänt på hur det kommer gå med creme bruleén :-)


Sarah :-)


Jay och Daniel rensar akvariumet


Kajsa kanin

Kommentarer
Postat av: shaaijen

vad gullig kajsa är :) och coolt att ni har egen kameraliserings brännare (el ved det hette:P) hemma :D <3

2010-10-26 @ 21:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0