Vackrast <3

I söndags var jag och älsklingen och köpte ännu fler fiskar till akvariumet, det blev ballongmolly och en mal :D Jag trodde aldrig att en fisk kunde "gå på toa" så ofta som dem fiskarna gör :P När man tittar på dem så verkar dem vara på toaletten :P Men dem är jättefina :D

Ikväll har vi varit hos Gösta :-) Och där blev vi bjudna på ärtsoppa och pannkakor :-) Efter maten spelade vi Yatzy :D

Fick precis världens vackraste mejl från min syster <3 Jag blev nästan tårögd (a) Hon har lagt ihop flera bilder på mig och älsklingen och skrivit jättefint på kortet <3 Tack min underbara syster för det jättefina kortet<3


Här är bilden som min underbara, snälla och omtänksamma syster har gjort. Texten som står betyder: "Kärleken övervinner allt" på latin.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0