Torsdag & Fredag

Igårkväll var vi hos Soli och Arne :-) Vi blev bjudna på en riktigt god köttfärs- och vitkålssoppa och efter det så fick vi våffler :D När vi skulle åka hem så fick jag ett skolim av glada och snälla Arne, för att jag skulle kunna laga mina stövlar för dem har spruckit under :P

Efter jobbet idag så träffade jag Malin på Nacka forum och där gick vi och tittade runt i lite affärer :-) Jag köpte present till min lillasyster Alma och min kusin Edvin, sen köpte jag ett vitt linne och en vit t-shirt :-) När vi kände oss nöjda med shoppandet så gick vi hem till Malin och lagade lite mat,  tittade på Let´s dance, målade naglarna och sen var vi ute och gick med deras hund Linus :-) Det har varit jätteroligt ikväll :D


Min älskling och Michel sitter och spelar hockey på x-boxen och man hör många ord både när det går bra och dåligt :P Sen ibland blir det riktiga glädjeskutt från soffan :D


Här är skolimmet


Här sitter älsklingen och Michel och spelar för fullt :-)

Kommentarer
Postat av: Malin

Vart är datumen?! ;D

2010-03-27 @ 09:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0