Wiiiieee!

Igår åkte jag och mötte Juliababe vid centralen sen begav vi oss hemåt :-) När vi kom hem så gjorde vi oss iordning för utgång :D

Idag har vi varit och stor shoppat kläder, skor och smycken. Jag köpte ett par flip flop, blommiga ballerina skor, en skjorttunnika, ett par jeans, en ring och två par tunna leggins :D Så nu är klädkammaren påfylld rejält ;) Ikväll har vi haft skönhetskväll, i den skönhetskvällen har det ingått att raka benen, målat tånaglarna och fingernaglarna :-) Nu sitter vi här vid tv:n och ska kolla på Bruce den allsmäktige.











Wiiiii, vad roligt vi har haft det gullebästis :D <3




Pusspuss

Kommentarer
Postat av: sol

Annapanna!! hoppas ni hade kul, snart måste du komma hit och hälsa på!! kommer inte lönespesen upp imorgon!! hoppas det för jag vill veta vad jag får i lön!! hörs imorgon!

2010-06-22 @ 16:22:37
URL: http://fotoavoss.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0