Skansen

Det har verkligen varit en riktigt varm dag idag, men jättemysig! Jag och min älskling åkte in till medborgarplatsen och parkerade sen promenerade vi ner till slussen och tog djurgårdsfärjan över till djurgården tror jag att det heter :P När vi kom fram så promenixade vi mot skansen för att titta på alla häftiga djur som fanns där, men sen tittade vi lite på genrepet av allsång på skansen :-)

Djuren som vi såg var: Hajar, ormar, fiskar, spindlar, älgar, björnar, vargar, visentoxe, fåglar, vildsvin osv.

På hemvägen åkte vi inom sickla köpkvarter för att jag har tänkt att ta hål i örat (längre upp på örat). Men det var svårt att hitta någon som gör det, så det får väntas med det :-) Sen åkte vi hem till Soli och Arne och åt god kycklingsoppa och tacopaj sen tog vi en promenad ner till långsjön och badade :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0