Systrana och kärleksmums :D

Hej allihopa :D

Efter jobbet idag så slappade jag lite sen drog jag igång med bakning :-) Denna gången blev det kärleksmums fast med strössel. När jag, Ammy och Johannes var små så gjorde farmor alltid kärleksmums fast hon kallade det för "strösselkakor" och det var för att hon hade strössel istället för kokos. Vi tyckte såklart att det såg roligare ut eftersom det var lite olika färger och att det smakade jättesött :D Så nu när jag ska göra kärleksmums så använder jag mig också av strössel för att det ser roligare ut :-)

Imorgon kommer Ammy och Alma och det ska bli jätteroligt :D:D:D:D Så vi ska storstäda hela lägenheten ikväll :-)

Älsklingen står här vid köksbänken och håller på för fullt med kvällens maträtt- nämligen en sallad som kommer från Per Morberg :-)


Strösselkakan


Här är min älskling och fixar med maten inför kvällen :-)


Ammytok ;)

Almaplutt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0