Te, tapet och frisyr

Hejsan allihopa :-)

Idag har jag jobbat på Danvikshem (för er som inte vet var det ligger så ligger det i Nacka och det är ett boende med olika avdelningar och jag jobbar på korttidsavdelningen). Jag kom hem vid tjugo över två och då slappade jag och mumsade i mig lite smörgåsar och fil :D Sen slängde man sig i soffan och tog en liten tupplur..vilket var väldigt skönt!

När Daniel kom hem från jobbet så åkte vi till Colorama och kollade in tapeter som vi ska ha i köket som fondvägg..
Det finns ju verkligen flera hundra olika sorters tapeter så det var verkligen inte det lättaste att sortera ut vilken som var tuffast :P
Efter en liten stund i lägenheten så beslöt vi oss för en mycket elegant tapet som ni får se när den är uppe.

Nu sitter jag här och får håret vackert av min vackra Daniel och skriver med min goa och glada syster Ammy :D
Så fort som frisyrren blir klar här så lägger jag ut en bild på det ;)

Från det ena till det andra så pratade jag och Ammy om ett mycket speciellt te som kommer frå NK och heter detox.
Här kommer Ammys gulliga kommentar om det teet:
Ett otroligt gott te som är beroendeframkallande:P


Ha det fint alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0