Lite nytt i klädskåpet :-)

Igår på förmiddagen träffades jag och Denise och gick runt på Nacka forum sen åkte vi en sväng till sickla galleria. På eftermiddagen åkte jag till haninge centrum. Jag hittade ett jättefint linne från Bik bok som jag har tänkt att man kan ha till leggins :-) Sen var linnet nedsatt med 30% och då kunde man ju bara inte motstå att köpa det :P Sen var jag inne på gina tricot och hittade ett riktigt snyggt nattlinne som också fick köpas av Anna Nilsson :-)

Idag har jag bakat moccarutor och jag hoppas att dem blir goda :-)


Nattlinnet från Gina tricot


Linnet från Bik bok


Moccarutor

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Mamma Ewa

Ja det var ju snygga kläder...och moccarutorna ser ju inte dumma ut. Hoppas du bjuder på sådana när vi kommer nästa gång...Kram mamma

2009-11-20 @ 23:39:32
Postat av: kiwi

Jättefina kläder =) Linnet blir säkert jättefint med leggings =) Förlåt att jag inte lagt upp min väst ännu, men bilderna jag tog blev inte snygga :P Allt bra och så med dig annars? Saknar dig så myk! <3

2009-11-24 @ 15:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0