Helgen<3

Åå, vad jag är lycklig :D

I helgen var jag och Daniel i Skåne. Planet anlände i fredagskväll och då kom mamma och hämtade oss och sen åkte vi hem till henne, Ammy och Alma och hade myskväll :-) Alma och hennes kompis Minna skulle på dicso så Ammy hade sminkat och gjort frisyrer på dem så dem var världens snyggaste tjejer på discot ;)
På lördagen hjälpte min vackra Daniel pappa att köra ihop rundballor. Det var så gulligt att se Daniel köra den STORA traktorn :-) Dem körde ihop rätt mycket-det var 84 rundballor att köra ihop och Daniel och pappa fick ihop typ 60 stycken så det var jättebra :-) Under tiden som dem körde ihop rundballorna så åkte jag och Ammy till Lund och hade det mysigt<3 Tur att det bara var jag och Ammy i bilen när vi körde till Lund för min körning var inte den bästa haha :P Först försökte vi hitta till ett parkeringshus och det tog sin lilla tid för vi körde fel hela tiden, men tillslut hittade vi det- då blev det lycka i bilen! Men...när vi skulle få biljett för att komma in i parkeringshuset så var det fullt!!!! Panik, där stod ju bilar i kö så då blev man ju lite smått stressad för den där bilföraren Anna var tvungen att backa ut...
Efter mycket körning så hittade vi äntligen en liten parkeringsplats- Whhopppidooo!!!

Vi åt god kycklingssallad på Graffiti och sen gick vi i olika affärer :-) Innan vi åkte hem så gick vi in på Wayens Coffe och fikade :-) När vi kom till bilen så var det något nötta som parekerat framför oss och där fick man inte fick stå, så det var bara att komma på en bra lösning hur jag skulle komma ut.. Ammy stod utanför bilen och dirrigera mig med hög röst, HAHA, det var så roligt!!!
På kvällen hämtade jag och Daniel Ammy hos mormor och morfar och åkte sedan hem och kollade på filmerna som jag och Ammy hade hyrt i Lund :D Men alla tre somnade från filmen så vi gick och la oss istället :P

På söndagen fyllde pappa år så vi firade honom sen körde pappa och Daniel ihop ännu fler rundballor. På eftermidddagen spelade Ammy, Daniel och jag mario kart och det var verkligen roligt för vi fick oss så många goda och roliga skatt alla tre ;)
Innan vi skulle åka till flyget så åt pappa, Ammy, Daniel och jag kvällsmat :-) Sen körde pappa oss till flyget.

Vilken underbart mysig, underbar, fantastisk och rolig helg vi haft<3

Här kommer lite bilder från helgen:





Där sitter Daniel i trakorn


Här sitter Daniel igen :-)






Ammy på Wayens coffe


Jag på Wayens coffe





Pusspuss
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0