Flyttat :D

I söndags den 29 november flyttade jag och Daniel till vår vackra, mysiga, fina, snygga och underbara lägenhet :-) Allt känns helt fantastiskt :-) Det är så underbart mysigt och fantastiskt att bo med Daniel att jag inte kan hitta ord för det (a)<3 Wii, vad mitt liv är underbart :D Åå, älskling jag är så förälskad i dig<3

Vår första maträtt blev spaghetti och köttfärssås..när maten var klar så såg köttfärsen ut som endast köttfärs :P Vi insåg att den hade blivit lite lite lite torr- eller med andra ord rätt så ganska torr..haha.. Men verken jag eller Daniel blev besvikna på det utan vi skrattade och bara mumsade i oss den :-)
Den andra middagen blev omelett med strimlad skinka och soltorkade tomater- och det ni, det blev riktigt gott :D

Idag ska vi till Skåne och det ska bli så otroligt kul, farmot har fyllt 75 år så hon ska ha lite "fest" :-)
Nu ska jag börja packa kläder och sen bär det av mot Haninge centrum för att se om man kan hitta några fina julklappar :-)


Ha en riktigt underbar helg allihopa!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0