Shopping

Idag har jag och min galna syster Ammy shoppat som bara den =) Hade inte hon varit med mig så hade det verkligen inte blivit så mycket handlat, så tack så mycket Ammy för att du var med så jag shoppade loss mycket. Jag köpte en vit t-shirt och en vit tunika från Gina tricot, en svart handväska från Glitter, rousch och ett par svarta nätstrumpbyxot på Top shop.
Jag köpte ett gymkort för typ 1 månad och har användt det 1-2ggr, så jag kände att det var tid att börja försöka använda det lite mer. Så det blev ett träningspass nu ikväll, riktigt skönt faktiskt. Sen när jag kom hem så gick jag ut och sprang. Ska försöka att träna en gång till nu i veckan.

Jag längtar enormt mycket till nästa helg, då ska jag och älsklingen ut och åka =) Vi har pratat om Skagen, Gotland och västkusten. Jag har inte varit på något av ställena så allt verkar lika spännande, vackert och roligt, men det som känns lite extra vackert är nog västkusten. Så både jag och Daniel har bestämt att vi ska dit =) JIPPPPIIII =)
Saknar dig Daniel<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0